Dit is de eerste eigenaar van een iphone 3G. Het is Jonny Gladwell uit Auckland New Zeeland. Sinds vandaag zit hij voor een Vodafone shop en vanwege het tijd verschil zal hij de eerste eigenaar zijn van een iPhone 3G. Er zijn meer shops in New Zeeland dus er zullen meer Jonny's of Jannies zijn die de iPhone 3G als eerste ter wereld kunnen kopen.
Bron: Engadget
Sunday Reboot: The right marketing, the wrong changes
-
In this week's "Sunday Reboot," Beats subverts the World Cup, and GymKit
and Malcolm's gym are updated in opposite ways.
[image: Young man wearing large bl...
6 uur geleden
Een reactie posten 0 reacties: