Op het T-Mobile blog staat sinds gisteren dat het IMEI activatie probleem is opgelost maar via Marco kregen wij een tip dat, dat niet zo is. Volgens T-Mobile komt het doordat er een voorraad nieuwe iPhones niet goed was geadministreerd met als gevolg dat activatie hiervan onmogelijk was.
Op The Lone Observer staat dat het probleem nog niet is opgelost. Geen enkel indirect sales kanaal kan iPhones verkopen door de IMEI activatie problemen. Dit zijn dus alle APRs, Media Markten en andere zaken waar de iPhone 3G ook te koop is. In de T-Mobile shops is het wel mogelijk.
Marco bedankt voor de tip!
Apple Watch Ultra 3 falls to $649, lowest price ever before Prime Day
-
Amazon is offering the Apple Watch Ultra 3 at a record-low $649 as part of
an early Prime Day push.
[image: Apple Watch Ultra 3 with black band on a pink g...
52 minuten geleden
Een reactie posten 0 reacties: