iPhone Firmware 2.0.2

Gisteren schreven we nog over de iPhone 3G firmware update en dat die ineens morgen beschikbaar kan zijn maar dat het ook nog weken kan duren. Dat morgen is vandaag en hij is er... de nieuwe firmware update waarmee hopelijk de ontvangst problemen zijn opgelost. De update is nu via itunes te downloaden en als je een gekraakte iPhone 2G hebt of een 3G met een jailbreak wacht dan nog even met updaten...

 
 
 
 

Een reactie posten 16 reacties:

Anoniem zei

Met deze update krijg je toch gratis een kill switch?

23:56

Anoniem zei

Was net van plan om te gaan slapen... daar gaan we weer. Ben aan het downloaden en ga zo testen laat wel weten wat mijn eerste bevindingen zijn.

23:57

Anoniem zei

Onze 3G is bij de "dokter" we horen dus graag jullie eerste reacties....

00:02

Anoniem zei

Haarscheurtjes, slecht ontvangst, accu of iets anders? Ben nu 250 MB aan het downloaden duurt nog even vrees ik. Backup maken en dan installeren.....

00:09

Anoniem zei

PwnageTool 2.0.2 werkt niet met deze update!

00:14

Anoniem zei

Na de update had ik meteen geen service. Voor mij dus geen verbeteringen. Ga nog wel even verder testen.

00:16

Anoniem zei

Voor de update had ik 1 streepje 3G ontvangst in mijn huis maar nu niet meer.

00:21

Anoniem zei

Heb net ook een iphone 2G geupdate en dat werkt. Simlock komt niet terug en alles werkt. Mijn 3G heeft een streepje meer ontvangst dan voor de update. Ik heb altijd op mijn bureau 2 streepjes 3G en nu 3!

00:29

Anoniem zei

Update gedaan en geen verbetering merkbaar. Heb nog steeds slecht ontvangst. Lijkt er wel op dat het er niet meer in een keer uitklapt. Maar dat wil ik morgen nog even goed testen ga nu knorren. Succes met updaten allemaal!

00:32

Anoniem zei

Ik heb ook een 2G en merk dat de contacten beter openen en dat het sneller aan voelt. Ontvangst probleem heb ik gelukkig niet. Nog een tip voor Vincent Everts om zijn iPhone te updaten kan ie deze week weer een filmpje maken over de iphone 3G dat het nu wel werkt!

00:37

Anoniem zei

Update gedaan met een 3G geen ontvangst problemen. Daarvoor niet en nu ook niet. lijkt wel iets vlotter te werken allemaal.

00:43

Anoniem zei

Ik denk dat deze update de netwerk problemen niet oplost. Volgens mij zitten er alleen bugfixes in. De netwerk update komt pas later in september. Heb de update zelf ook gedaan en merk geen verschil met het ontvangst. Heb nog steeds geen service in huis en voor de update ook niet.

00:46

Anoniem zei

@ Adam Voor de update had ik altijd 3 streepjes 3G ontvangst en nu na de update 5.

00:54

Anoniem zei

Het lijkt er bij mij ook op dat ik beter ontvangst heb maar ik heb de update net 30 minuten dus is wel erg vroeg voor conclusie. Morgen weer een dag.

00:57

Anoniem zei

Helaas nog steeds alleen GPRS hier, hoewel 3G mogelijk moet zijn volgens T-Mobile..

10:02

Anoniem zei

Zie wel verandering na de 2.0.2 update; na uit- en aanzetten wordt er verbinding gemaakt met 3G (1 streepje), maar na een tijdje wordt er overgeschakeld naar een sterkere (5 streepjes) GPRS verbinding. Voorheen zag ik alleen de GPRS verbinding. Blijkbaar heeft T-Mobile maar zeer beperkte 3G dekking.. bah, met een trage verbinding zijn de internet functies nauwelijks bruikbaar

11:01

Een reactie posten