iPhone leed

Een lid van het forum van Macwereld.nl heeft in plaats van een iPhone 3G een doos met stenen ontvangen: "Toen ik het pakket op 't postkantoor ophaalde, vond ik 'm inderdaad al zwaar. Ik hoorde zelfs iets rammelen. Tot ik het pakketje thuis openmaakte en onder de pakbon de stenen zag. Ik heb nog diezelfde avond aangifte gedaan van diefstal bij de nogal verbaasde mensen van het politiebureau. De volgende dag heb ik de al net zo verbaasde klantenservice van T-Mobile gebeld. De dag erna werd ik gebeld door de afdeling Manco Onderzoek met de vraag of ik foto's kon mailen. Dat heb ik gedaan. Zij hebben de recherche van TNT ingeschakeld en na veel mail- en belverkeer met T-Mobile (ik had maar 1 vraag: Wanneer ontvang ik mijn echte iPhone?) heeft de recherche van TNT vorige week het pakket opgehaald. Hij vertelde mij dat ik niet het enige slachtoffer was die stenen had ontvangen"

Bron: forum Macwereld



Op het Duitse weblog iphone-ticker verscheen vanmorgen een foto van een afgebroken muteknopje. Volgens het bericht is het knopje alleen maar aangeraakt waarna deze er spontaan af viel.


Bron: iphone-ticker.de

 
 
 
 

Een reactie posten 0 reacties:

Een reactie posten