e-mail problemen door 2.1 software

De nieuwe iPhone 2.1 software heeft veel problemen verholpen maar er zijn inmiddels ook weer nieuwe problemen opgedoken. Een daarvan is het ophalen van e-mail. Het in de achtergrond ophalen van mail werkt bij sommige gebruikers niet goed meer. Veel gebruikers met een Exchange en MobileMe account klagen in het Apple support forum dat e-mail niet meer via de ingestelde tijdsinterval opgehaald kan worden maar ook de push functie werkt niet goed meer. Handmatig wel.

Het gekke is dat de functie wel bij sommige gebruikers wel werkt als de iPhone aangesloten is aan een adapter en op het moment dat je de iPhone uit de stand-by mode haalt.

Apple neemt deel in het support forum en draagt mogelijke oplossingen aan maar een echte oplossing is nog niet gevonden. Wel erkent Apple dat het een bekend probleem is en ze zien dit als een 'major' issue.

Bron: Appleinsider

 
 
 
 

Een reactie posten 1 reacties:

Unknown zei

Ik heb het probleem ook met Fetch, ik dacht eerst dat het aan Gmail lag maar nadat ik hem opnieuw ingesteld had en ook een keer een push account wat ook niet werkte, toen had ik al een idee dat het aan de iphone (2.1) lag. Soms zie je de tijd dat die het laatste keer heeft opgehaald op 8 uur geleden staan.

Soms doet die het wel goed maar meestal niet. Maar ik ben niet zo belangrijk dat ik geen mail mag missen maar het is wel handig.

19:28

Een reactie posten