t-mobile sluit mail adres voor klachten

T-Mobile heeft nog geen week na de Tros Radar uitzending waarin Bart Weijermars van T-Mobile een speciaal klachten e-mail adres aankondigde dit alweer gesloten. Dit blijkt uit een tip die wij vandaag hebben ontvangen. Via iphone-actie@t-mobile.nl was het mogelijk om klachten over de iPhone en het bereik in te dienen. iPhone 3G eigenaren kregen de mogelijkheid om korting te krijgen op het abonnement of ontbinding van het contract.

Of dit nog steeds kan is onduidelijk. Daarmee is de "opbrengst" van de Radar uitzending binnen een week al weer terug gebracht tot een storm in een glas water. Vervolgens blijft de vraag waarom een deel van iPhone 3G gebruikers kortingen hebben gekregen op hun abonnement tot wel 50% dit terwijl andere iPhone 3G gebruikers waarschijnlijk hebben gewacht op de 2.1 software update en nu nog steeds met problemen hebben te maken. T-Mobile is er waarschijnlijk vanuit gegaan dat de 2.1 firmware alle problemen heeft opgelost...
Daan bedankt voor de tip!

 
 
 
 

Een reactie posten 6 reacties:

Anoniem zei

Belachelijk waar moet ik nu met mijn klacht naar toe? Ik heb nog steeds geen bereik. Dat ligt echt aan T-Mobile en ik wil van mijn contract af.

23:51

Anoniem zei

Ik denk dat ze meer mailtjes hebben gekregen dan verwacht. Persoonlijk denk ik dat t-mobile het probleem nog steeds onderschat en ons in de kou laat zitten

Ik ben ook één van de personen die een mail gestuurd heeft en terug gebeld werd. Ook ik kreeg te horen dat een update alles moest fixen.

Mijn problemen waren:

- geen bereik t-mobile netwerk (dus niet kunnen bellen)
- Slecht tot geen bereik 3g

Ik heb mensen gehoord die voor minder korting hebben gekregen. Er zal vast wel een verband zijn waarom die mensen wel korting krijgen en ik niet, maar ik had gelijk al gezegd tegen de meneer van de klantenservice dat de 2.1 update niet het bereik van telefoonnetwerk verbeterde. Hierop antwoordde hij natuurlijk dat ik af moest wachten... helaas had ik gelijk.

00:51

Unknown zei

Het klopt. Ik kreeg gisterenmiddag nog een reactie op mijn email. Een paar uur later heb ik daar op gereageerd en krijg ik deze reply: Beste T-Mobile klant,

Vriendelijk bedankt voor uw e-mailbericht. Dit e-mailadres was een tijdelijk initiatief naar aanleidiing van de Tros Radar uitzending van maandag 8 september.

Voor informatie over het gebruik van de iPhone verwijzen we u graag naar www.t-mobile.nl/iphone

Mocht u nog vragen of klachten houden kunt u contact opnemen met onze klantenservice.


Met vriendelijke groet,


T-Mobile Klantenservice BV

Waardeloos!

08:53

Anoniem zei

Ik weet niet wat mensen hier raar aan vinden. Ze hebben dit gewoon een week lang gedaan maar hebben verder een prima support email. Dit was alleen maar om die Tros inteelt familie de mond te snoeren en dat is prima. Ik snap al het gezeik ook niet: T-Mobile biedt je korting aan als je problemen hebt (50%, niet echt schamel IMO) en als je dat niet wilt kun je je contract ontbinden. Dan doe je dat toch lekker? Ik zou willen dat ik vroeger bij de oplichters van Debitel zo'n aanbod had gekregen: wist ik het wel.

11:49

Unknown zei

Ik heb een mail gestuurd vorige week woensdag en nog steeds geen reactie, wel heb ik gister een ontvangstbevestiging gehad. Ben benieuwd of ze die nog gaan behandelen.

18:23

Unknown zei

Ik heb mijn contract mogen ontbinden omdat ik geen 3G had op postcode 1433. Dat was aantoonbaar via de HSPDA dekkingskaart, waarin mijn postcode dus een witte vlek op de kaart was. Geen discussie verder en vandaag op instructies van TM de mobiel aangetekend retour gestuurd. Ga van de week naar Antwerpen naar Mobistar en ga een unlocked Iphone halen en dan een speciaal Iphone simkaartje/abootje van Vodafone erin.

20:30

Een reactie posten