De mensen achter de internetcampagne bij de verkiezing van Barack Obama tot president van Amerika, lieten afgelopen vrijdag weten dat ze nauwelijks over een smartphone beschikten toen ze aan de campagne begonnen.
Joe Rospars, directeur nieuwe media, Scott Goodstein, verantwoordelijk voor de online activiteten, en Sam Graham-Felsen, verantwoordelijk voor de blogs, spraken over "een vloedgolf" van kiezersactivisme op het internet. "We waren een kleine organisatie van drie personen", verduidelijkte Joe Rospars op een conferentie van de Alliance of Youth Movements in New York. "Sam was geloof ik de enige van de campagne die een iPhone had", zo deed Scott Goodstein er een schepje bovenop. "Ik plaagde hem er trouwens mee." Met minimale middelen hebben de drie mannen een campagne uit de grond gestampt waarbij het internet een sleutelrol heeft gespeeld in de overwinning van de 47-jarige Barack Obama.
Bron: AFP
Foto: barackobamadotcom
Explore the Disney+ 'Alien: Earth' immersive environment with the Apple
Vision Pro now
-
A new immersive environment from the Disney+ Plus show "Alien: Earth" is
letting Apple Vision Pro users explore the Containment Room of the USCSS
Maginot.
...
1 uur geleden
Een reactie posten 0 reacties: