Steeds vaker verschijnen er branded games voor de iPhone. Afgelopen weekend 2 games van autofabrikanten (Seat en BMW) maar Dockers pakt het anders aan en heeft de primeur met een bewegingsgevoelige advertentie. De advertentie Shakedown 2 Get Down laat een freestyle danser zien die tevoorschijn komt tijdens het spelen van een aantal geselecteerde games voor de iPhone. In een level krijg je een melding dat je moet schudden met je iPhone. Door het schudden gaat de freestyle danser (gekleed in Dockers kleding) dansen.
Jonathan Haber van OMD ontwikkelde de applicatie voor Dockers. Het idee was om een applicatie te ontwikkelen die aansluit bij de doelgroep door gebruik te maken van alternatieve advertenties.
De advertentie zal vanaf volgende week te zien zijn in o.a. iBasketball, iGolf en iBowl en de campagne duurt vier weken.
Via: idealize.nl
‘Severance’ Overtakes ‘Ted Lasso’ as Apple TV+’s Top Show
-
Apple TV+ has a new top performer—Severance. The psychological thriller has
now overtaken Ted Lasso to become the platform’s most-watched series.
Thanks to...
4 uur geleden
Een reactie posten 0 reacties: