phoneworldonline in de problemen

Eerder schreven we over phoneworldonline en dat het vreemd is dat ze niet op hun website zetten wat er aan de hand is. Dat hebben ze nu gedaan. Op de website staat een verklaring. Phoneworldonline heeft iPhones in China aangekocht via een contact in Californië. Het pakketje iPhones zit nu vast bij de douane en is nog niet uitgeklaard of de Chinezen hebben ons erin geluisd volgens phoneworldonline. Ze zijn nu bezig met het importeren van iPhones uit New York en zeggen toe dat iedereen zijn bestelde iphone krijgt. Op de website van phoneworldonline staat ook een screencapture van terugbetalingen via paypal. Laten we hopen dat iedereen zijn iPhone krijgt en dat de volgende container wel in België aankomt....

 
 
 
 

Een reactie posten 4 reacties:

Anoniem zei

Ook de volgende lading is niet aangekomen en ze zouden dus voor de tweede keer op rij opgelicht zijn.

Hoeveel pech kan je hebben hé.

11:06

Anoniem zei

well this Patrick guy is or a stupid or a thief! I have ordered one Iphone 16GB via him and of-course i didn't get anything. He did ask some money in advance and later on he said that he has returned that back. Didn't get anything back.

First he was saying that he can't answer the phone because everybody is calling him to ask him what is going on with their own money! Problem? If he took I don't know how much money in advance he can expect that people are going to call him. Or maybe he expected to get 100 from each persona and just to leave as - is?

I hope somebody arrests this guy... Btw he is still selling these phone for 200 Euros more than originally...

20:33

Anoniem zei

Beste consumenten, laat u niets wijsmaken. Jullie hebben niets verkeerd gedaan, gewoon een nieuw product gekocht via internet. Hou je ook niet bezig met het veroordelen en beschuldigen, dat is tijdsverlies en misschien onterecht.

Het beste wat je kan doen wanneer je twijfels hebt bij heel deze zaak, of je nu een bestelling geplaatst hebt of dit alles aan het volgen bent als buitenstaander en wakkere burger, is contact opnemen met de Economische Inspectie ter bescherming van de consument. Vertel hen gewoon je verhaal en hou je bij de feiten.

Dit kost je niks, je hebt er ook niets mee te verliezen en ze zijn er om ons te beschermen, we betalen er allemaal belastingen voor.

Indien de Economische Inspectie na haar onderzoek geen onregelmatigheden vast heeft gesteld, no harm done en dan ben je ook gerust gesteld. Stelt ze wel onregelmatigheden vast dan zullen zij wel de nodige acties ondernemen.

De economische inspectie kan je contacteren via het groene nummer 0800 120 33 of via e-mail eco.inspec@economie.fgov.be (algemene info: info.eco@economie.fgov.be). De link van hun website is http://mineco.fgov.be/PROTECTION_CON...nt/home_nl.htm.

11:23

Anoniem zei

Tot op vandaag heb ik geen cent terug gezien van mijn voorschot en ik heb dit uitdrukkelijk gevraagd.

Als die gasten oprecht zouden zijn dan zouden ze op z'n minst de voorschotten terugstorten aan deze mensen die er om vragen.

De mensen die dus nog steeds geduldig hopen en afwachten: open jullie ogen

09:24

Een reactie posten