Het consumentenprogramma Radar gaat vandaag aandacht besteden aan de problemen met de iPhone 3G. Althans dat bevestigde presentatrice Antoinette Hertsenberg afgelopen woensdag in een uitzending van Knevel en van den Brink. De uitzending zal vooral gaan over de batterijduur en de dekking.
Op het forum van Radar staan 21 reacties maar het was ook mogelijk om een online klachtenformulier in te vullen. Hopelijk heeft Radar daar meer input gekregen. 20.30 uur, Nederland 1.
Update:
het schijnt verplaatst te zijn naar volgende week maandag.
Danielle bedankt voor de tip!
Amazon slashes Apple Watch Series 11 to $279 in early Prime Day sale
-
Save $120 to $200 on the Apple Watch Series 11 with new early Prime Day
deals, as Amazon drops prices on numerous styles.
[image: Two Apple Watch Series 11...
2 uur geleden
Een reactie posten 2 reacties:
zou vanavond zijn,maar is verplaatst naar volgende week maandag.
tros radar zorgt er vandaag voor dat astrotijd van de buis wordt gehaald ;) en dat is ze gelukt ook nog :D
17:45
Zit ik een uur naar die onzin te kijken. Volgens mij mag Antoinette niet liegen van Andries. Ze zei het echt afgelopen woensdag ik heb het ook gezien.
21:30